Математики та інформатики: тематика їх зустрічей завжди актуальна

Сьогодні в Україні в умовах модернізації змісту освіти широко обговорюється важливість створення нових підходів, нових методик, нових технологій у викладанні навчальних предметів, які мають оновити, осучаснити, оптимізувати, врешті решт удосконалити методичний арсенал кожного вчителя. Відповідно до Концепції Нової української школи вчитель повинен уміло поєднувати традиційні та інноваційні технології на уроках  та в позаурочний час, щоб змінити саму філософію освіти, коли освіта буде сприйматися як середовище розвитку особистості, а не набуття суми знань.

Саме тому тема засідання НМК математики та інформатики Житомирського міського ліцею №1 була такою: «Поєднання традиційних та інноваційних акметехнологій на уроках та в позаурочний час в умовах дистанційного та мішаного навчання». Розглядалась тема в наступному плані:

  1. Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання. (Москальчук З.П., Панський В.А.)
  2. Дистанційні технології навчання програмуванню. (Бондар О.А.)
  3. Елементи STEM у позакласній роботі. (Петренко С.Д.)

Перша презентація познайомила присутніх з методами і прийомами, що дозволяють оцінювати не тільки предметні, а й особистісні освітні результати учня на різних етапах освітнього процесу. Рейтингова система оцінювання навчальних досягнень учнів, запроваджена в ліцеї практично з перших днів його існування, майже не відрізняється від формувального оцінювання і давно вже стала засобом мотивації ліцеїстів до досягнення високих навчальних результатів.

Під час обговорення переглянутих презентацій викладачі ділилися своїми напрацювання, методичними знахідками, які навіть в таких складних умовах дистанційного та змішаного навчання дозволяють вийти на належний рівень і досягти бажаних успіхів.

Формувальне оцінювання

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *