Відгуки від батьків

Думаю, що кожен з батьків ретельно відноситься до вибору школи для своєї дитини. Бажання батьків досить прості – хочеться, щоб дитина отримала гарні знання, вчилася у відремонтованих та теплих класах, з використанням сучасних інформаційних технологій, мала змогу пообідати, була зацікавлена навчанням. Ніби прості речі, але наскільки важкі у підборі навчальних закладів.

Хочу сказати, що у Житомирському міському ліцеї при ЖДТУ ми отримали набагато більше. Шикарний колектив вчителів, які не просто працюють з учнями, вони ними «живуть». Професіонали своєї справи, не один десяток літ працюючи з учнями, які прийшли з різних шкіл, з різною підготовкою, своїми проблемами та своїми звичками, показують відмінні результати дітей на олімпіадах, конкурсах, роботі МАН, ЗНО при цьому не жаліючись на нестачу часу, поганих учнів, відсутність можливостей. Мене особисто це вражає.

На батьківських зборах ніхто не скаржиться на дітей, а навпаки їх хвалять, говорять про складність навчання та необхідність підтримки дітей в складний для них період, особливо у випускних класах. Якщо є проблеми з окремими дітьми щодо навчання та поведінки про це говорять особисто, а не на загал, що теж є досить коректним та позитивним.

Коли старша дочка вступила до ліцею, думали, що буде важко адаптуватися, бо дитина у школі була замкнута, мало говорила, рідко піднімала на уроках руку, хоча ніби завжди знала відповідь. Чесно кажучи, ми і не зрозуміли з чоловіком, коли ця адаптація почалася і закінчилася, і чи була вона взагалі. Дитина «прилітала» з ліцею, щебетала як пташеня і переслухати було неможливо. За це щиро вдячна всім вчителям і директору ліцею за підбір кадрів.

Вчитися важко, не заперечую, однак ні свою старшу дочку, яка закінчила ліцей, ні молодшу, яка зараз там навчається уроки вчити не заставляю, вони самі із задоволенням і наполегливістю «гризуть граніт науки». Важко повірити, але ми, як батьки неймовірно задоволені підходами до навчання, які використовуються у ліцеї. Навчання парами – це просто супер. Дитина у школі готувала б по  7-8 різних предметів, у ліцеї – це максимум 4, що вже легше. Використання системи оцінювання у балах адаптує дітей до вищих навчальних закладів та зацікавлює їх у наборі найвищої кількості балів. Дітям досить часто задаються творчі роботи на додаткові бали. Дається право вибору, хочеш бали заробити – повинен щось додатково зробити. Наприклад, презентацію, дослід зі зняттям відео, описати подію, автора, намалювати асоціації, зробити макет, тематичний плакат. Я, навіть сама декілька рецептиків по видаленню плям собі на замітку взяла.

Мої дівчатка і тата дивували, коли «механіку», «оптику» та «електричний струм» по фізиці проходили. Він їм, і капот машини піднімав, і все розповідав, і переходи електричної енергії в інші види показував, і досліди проводив, і макети крутив. Вони йому просто кажуть: «Тато, я повинна досконало знати і розуміти, як це відбувається». Думаю, що, якщо б ми залишилися у школі, то такі питання ці світлі голови не задавали.

Хочеться відмітити і матеріальне забезпечення класів. Подивитися 3D у класі, надрукувати результат на 3D-принтері – це все реально. Комп’ютерні класи теж не відстають від розвитку науки і техніки. Вчителі вчать і документи оформлювати і програми писати на сучасних мовах програмування. Класи теплі та відремонтовані. І коли на перших заняттях з інформатики діти панікували щодо відсутності навиків програмування, то зараз їх це не бентежить, вони із задоволенням програмують, обробляють фото, роблять брошури і газети на різні позакласні заходи.

Гімн ліцею замість звичайних дзвінків теж подобається. Цікаві позакласні заходи, де діти придумують сценарії, підбирають відео та музичні супроводи. Вони це роблять із задоволенням а не по наказу, це видно по їх очах. Вони відчувають себе потрібними, захищеними, розумними, і, не знаю, як колективу вдається створити таку атмосферу, але діти щасливі, що вони ліцеїсти, і повертатися до школи, де вони навчалися, вони не хочуть, при всій повазі до вчителів шкіл.

Ви кажете, що математика важка і не зрозуміла, ви просто її не вчили з Алісою Валентинівною. Вас діти не поправляють при розмові, наприклад:  «Чула б тебе, мамо, Наталія Володимирівна» значить Ви вчитесь не там. Окремий респект вчителям англійської мови, які тримають рівень знань у дітей на високому рівні. Діти без проблем спілкуються із однолітками інших країн.

Хочеться подякувати і медпрацівнику, яка завжди вислуховує, пригріє, дасть смаколика, заспокоїть.

Мої діти ліцеєм дуже задоволені, і ми також. Старша дочка вступила по заяві з першим пріоритетом, молодша – активно бере участь у житті групи та ліцею при цьому ще й відмінно навчається. Впевнені у своїх силах діти можуть досягти бажаних вершин. В цьому їх переконали саме вчителі ліцею за що ми їм дуже вдячні.

Надія Миколаївна Лобанчикова

Хочу висловити величезну подяку педагогічному колективу ліцею за взаєморозуміння та індивідуальний підхід до дітей. Дякуємо за любов і ті знання, які ви надаєте нашим дітям. Ви створюєте всі умови, для того, щоб зацікавити наших дітей у кожному предметі і прививаєте їм інтерес до науки. За те, що навчаєте їх бути самостійними, терплячими і тактовними.

Особисто я вважаю, що ліцей навчає наших дітей, бути впевненими в собі і самостійно здобувати знання, а також дає можливість адаптуватися до подальшого навчання у вищих навчальних закладах.

Бажаю, щоб наш ліцей залишався одним з найкращих навчальних закладів в місті. А також і надалі користувався повагою учнів і батьків.

Оксана Мартинюк

 

Визнаю, вагалися, чи варто забирати дитину з колективу, в якому вона провчилася сім років. Але, прийнявши рішення вступити до ліцею, ми жодного разу про це не пошкодували.

Перш за все, донька знайшла хороших друзів. Клас дружній, діти зацікавлені в отриманні знань, тому на заняттях вчителям не доводиться витрачати час та енергію на врегулювання дисциплінарних моментів, а спрямовують їх виключно на навчання, тому діти отримують якісні знання.

Стосунки між учнями та вчителями доволі дружні та партнерські. Діти почувають себе в ліцеї безпечно і під час уроків, і на перервах чи позаурочних заняттях.

Я вдячна колективу ліцею за їхню працю та терпіння. Рекомендую батькам здібних учнів продовжити їхнє навчання в ліцеї.

Оксана Аркадіївна Волохатюк