
Аукціон ідей
Традиційний аукціон педагогічних ідей у ліцеї!
19 січня 2021 року в ліцеї був проведений колективний різдв’яний захід – аукціон педагогічних ідей на тему «Мої найкращі прийоми навчання ліцеїстів в он-лайн режимі»(з досвіду їх використання при проведенні занять дистанційної форми навчання).
У аукціоні брали участь учителі, що атестуються у 2021 р., а також – всі бажаючі. На аукціон було представлено 8 ідей, які були змістовними, цікави-ми, сучасними і показані на гугл-диску для знайомства іншими педагогами. Всі їдеї відповідали заявленим вимогам аукціону.
Обрані члени журі підрахували голосування кожного з 32 педагогів – учасників “торгів” лотів ідей, склали протокол аукціону і визначили місця.
Переможцями аукціону стали ідеї, які набрали найбільшу кількість балів:
№п/п |
ПІБ учасника |
Назва ідеї | Максимальна кількість
набраних балів |
Місця та номінації |
1 | Бондар О.А. | ДТ навчання мовою Python | 305 | І місце(переможець) |
2 | Ракова І.Є. | Скрайбінг | 304 | ІІ місце(переможець) |
3 | Фурман Г.Б. | «Сесійні зали» в ZOOM | 304 | ІІ місце(переможець) |
4 | Бабенко С.П. | Кроссенс | 303 | ІІІ місце(переможець) |
5 | Ємець Т.В. | Астрономія прекрасного | 293 | Захоплення аукціону |
6 | Морозова М.А. | Життєві компетентності | 285 | Актуальність ідеї |
7 | Борисенко С.В. | Комікси | 284 | Відкриття аукціону |
8 | Рассадкін О.О. | Плакат | 268 | Надія аукціону |
Представники журі не тільки підсумували результати своєї роботи, але і зробили висновки:
– п’ята частина колективу представила свої матеріали (8 ідей),
– кожна ідея була важливою і актуальною,
– кожна ідея грамотно (відповідно до вимог) та естетично була оформленою,
– всі представлені ідеї були цікавими для кожного педагога, не дивлячись на фах,
– кожен педагог повинен відчути її корисність в практичній роботі,
– пробувати і надалі презентувати свої можливості, таланти для майбутніх конкурсів.
Адміністрація, профком ліцею щорічно поціновують креативність, надихають педагогів до творчої праці, підтримують прагнення кожного до пошуку власних педагогічних вершин, тому матеріально стимулюють кращі ідеї.